سایت مرکز دانلود

ساز

تنها شديم من و سازم چى بسازم تو اين دلتنگيا عاشق نبودى تا بسازى چقد گفتم يه كم كوتاه بيا داريم ميخونيم به عشق تو من و سازم شديم درگير تو هى به خودم ميگم تو دنبالش برو ميشه بهم بگى كجاس مسير تو .

ساز

تنها شديم من و سازم چى بسازم تو اين دلتنگيا عاشق نبودى تا بسازى چقد گفتم يه كم كوتاه بيا داريم ميخونيم به عشق تو من و سازم شديم درگير تو هى به خودم ميگم تو دنبالش برو ميشه بهم بگى كجاس مسير تو .

ساز


تنها شديم من و سازم
چى بسازم تو اين دلتنگيا
عاشق نبودى تا بسازى
چقد گفتم يه كم كوتاه بيا
داريم ميخونيم به عشق تو
من و سازم شديم درگير تو
هى به خودم ميگم تو دنبالش برو
ميشه بهم بگى كجاس مسير تو .

  • جمعه 11 بهمن 1392
ادامه مطلب

خرید اشتراک ویژه (بزودی این بخش اضافه خواهد شد)

- برخی از پست های سایت ویژه هستند؛ برای مشاهده این نوع پست ها نیاز به ارتقاء حساب کاربری خود دارید.
- برای خرید اشتراک ویژه حتما در سایت عضو شوید؛ سپس در فرم خرید اشتراک ویژه نام کاربری خود را وارد کنید تا اشتراک ویژه برای شما اعمال شود.

مطالب سایت بر حسب

خرید اشتراک ویژه